wtorek, 21 października 2014

Witam...

Hiyaaa! :3
Chyba mnie znacie... Powinniście mnie znać.
Nie? ;o To zgadujcie, kim jestem... :D
Jestem... Jestem...
TWOIM KOSZMAREM! (d)
A tak jaśniej, jestem Jinx.


Dobra żarcik... xD
Gram w Heromice i istnieje tam jako Liefffe.


Pewnie większość mnie zna. <3
Ksywki tego nicku: Li bądź Lif.
Nazywam się Sandra. x3
Śańdja nie podaję wieku... :c
Urodzona 2 stycznia, tuż po nowym roku.
Mój ulubiony kolor to niebieski no i przeważnie rzygam tęczą.

Interesuje się rysowaniem i sportem.
Lubię bardzo wf i praktycznie jestem na każdych zawodach. :3
Największy sukces w zawodach, to wylądowałam w Ogólno-mazowieckich Biegach Przełajowych dla dziewcząt. (nie wiem jak się to piszę ♥)
Kocham rysować postacie anime. Ale przyznam że mi rysuneczki nie wychodzą, może z czasem wrzucę. ;3
Mój charakterek...
Hmmmmm...
Jestem wariatką (tak jak Jinx), no i psychiczna (tak jak Yuno Gasai), dużo osób myli moje imię z Jinx. O.e
Jestem dość wredna, chamska, no i klnę i klnę. Tylko że ja... Mam miękkie serduszko. :c Łatwo mnie zranić, łatwo mnie skrzywdzić... I w ogóle wszystko. xD
Potrafię płakać z byle powodu. <3 Sandra-płaczka. xD


UWAGA! ŁATWO MNIE WKURWIĆ!
Jeśli to czytasz to wiedz, że mnie łatwo wkurwić. xD
Więc jeśli mnie wkurwisz, potrafię rozpierdolić laptopa bądź powystrzelać was jak ryby. (d)


Mam wielkie talenty, ale po co wymieniać? ;o
Prowadzę bloga wraz z Figą (Jahuu).
Nazwa... Pochodzi od... Od... NASZEGO PLEMIENIA! :D
Więc chcesz dołączyć do nas? To proszę bardzo... DOŁĄCZAJ! XD
Hmm... Na razie to wszystko... O mnie. ;3
Mam nadzieję że taki... Lekko długi pościk wam się podoba. XD
A więc trzymajta się cieplutko.
Jinx pozdrawia! ♥

"Uśmiech... Bawimy się w wojnę. ~ Jinx"

Tutaj macie moją myszkę.. :3

Takie tam ubranko Jinx. xD

Okey to raczej wszystko ode mnie. ;3
To paa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz